Monday, January 25, 2010

MAKAN MALAM YANG MENYAMANKAN DI KAMPUNG DAUN


Ahaaa...ni satu lagi tempat makan malam yang memang tip top yang terdapat di Kota Bandung  ni...Namanya Restoran Kg Daun.Macam biasa makanan yang terdapat disini terdiri dari masakan Sunda yang kebanyakkan memang enak dan membuka selera sesiapa yang pernah makan disni.Dibezakan dari Restoran Desa Sang kuriang memang jauh beza dengan suasana air terjun dan hutan rekreasi di sekeliling memang sangat menenangkan...Orang kata nak suap nasi pun sampai tak terperasan dah masuk mulut ke belum he he..Gambar ini saya rakamkan sewaktu suasanan senja dimana saya terpaksa sampai lewat kerana ada antara rombongan kami terlambat semasa berada di Pasar Baru jad saya terpaksa tunggu mereka dan terpaksa menaiki Agkutan Kota untuk sampai disni...tapi bila mereka sampai disini penat mereka beransur reda dengan keadaan yang menyamankan dan memang menyegarkan.Setiap lawatan saya ke Bandung memang saya pastikan semua tetamu saya sempat makan di Restoran Kg Daun ni....Nak ikut???Honey Manis Travel adaaa...

No comments:

Post a Comment