Saturday, December 26, 2009

KATA-KATA HIKMAT HONEY MANIS


Salam kepada kawan-kawan bertemu lagi kita... saya ada memaparkan senarai harga kepada sesiapa sahaja yang hendak ke Bandung tapi kalau ada kawan-kawan yang hendak bercuti ketempat lain jangan segan dan silu untuk menghubungi saya...Pengalaman saya menguruskan travelling ke Bandung ni so far tiada rungutan dari customer saya, kebanyakkanya berpuas hati dengan sevice yang di diberikan oleh pihak kami disana. Kebanyakkan Customer saya sangat teruja dengan layanan yang di berikan oleh wakil kami di sana dari setibanya di Air port,waktu bershopping/jalan-jalan,Makanan dan Penginapan yang kami sediakan..Kemudian harga yang saya tunjukkan tu tidaklah fix orang melayu kata negotiable negotiable ikut kesesuain anda yang pastinya kami akan cuba penuhi BUDGET kawan-kawan..Diwaktu yang lain pula saya akan menceritakan pengalaman mula-mula saya menjalankan travelling saya ini kelakar ada,pahit ada,masyuk ada yang pastinya kita kena belajar dari sejarah sebelum ni.....Untuk gambar saya masih edit lagi di harap kawan-kawan tungguuuuuu....

1 comment: